Retourbeleid
Lees hier ons retourbeleid, wij streven ernaar om onze klanten de beste service te bieden en zorgen ervoor dat retourzendingen soepel verlopen.
Retourvoorwaarden
Bij Altijd Fleurig hebben we een flexibel retourbeleid. Als een product niet aan je verwachtingen voldoet, kunt je het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren in de originele verpakking.
Retourproces
Volg deze stappen om een retourzending te starten:
1. Registreer je retouraanvraag door ons te mailen op info@altijdfleurig.nl
Let op: als je jouw retour niet aanvraagt via de mail, kunnen wij de retour niet verwerken
2. Verpak de items in de originele verpakking/doos
2. Per mail sturen we je het retouradres, noteer deze op het pakket
3. Breng het pakket vervolgens naar een PostNL punt. Bewaar het verzendbewijs en de track en trace code goed.
Let op: dit is geen pre-paid label. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Houdt er rekening mee dat het 14 dagen kan duren tot je pakket verwerkt is.
Let op: gebruikte of kapotte items kunnen niet worden geretourneerd. Items van de sale kunnen ook niet geretourneerd worden.
Product ruilen?
Bestelde items kunnen helaas niet worden omgeruild. Mocht je toch een item willen ruilen raden wij je aan een nieuwe bestelling te plaatsen en het eerder ontvangen item te retourneren.
Klachten/garantie
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@altijdfleurig.nl. Mocht een item kapot ontvangen worden, laat het ons dan zo snel mogelijk weten! Stuur ons binnen 7 dagen na ontvangst een mail met foto van het kapotte item. We gaan dan zo snel mogelijk voor je aan de slag!
Heb je vragen over ons retourbeleid?
Neem gerust contact met ons op. Ons team staat klaar om je te helpen.